У сучасній роздрібній торгівлі практично жоден власник бізнесу не може визначити ефективність тієї чи іншої торгової точки без такого маркетингового інструменту, як система підрахунку відвідувачів.

Незважаючи на якість і функціонал системи, постачальником якої є компанія "Інтелпол", періодично, в ході експлуатації обладнання, у клієнтів виникають збої в роботі лічильників, причиною яких в 99% випадків є некоректні дії персоналу магазинів щодо використання системи.

Нижче ми будемо намагатися максимально докладно викласти всі способи усунення подібного роду "несправностей" персоналом магазинів самостійно, не залучаючи фахівців технічного відділу Intelpol і не витрачаючи додаткові кошти на виклик сервісних фахівців.

Розділ 1. Перевірка джерела енергоспоживання.

  • Якщо у Вас інстальована версія Wifi або GSM лічильника на стаціонарному живленні:

Крок 1. Необхідно встати між сенсорами лічильника, так, щоб передавач "не бачив" приймач. Якщо по закінченні 10-15 секунд, Ви почули переривчастий звуковий сигнал, то переходимо до Розділу 2 для перевірки параметрів підключення.

Якщо ж ні, то переходимо до кроку 2 цього ж розділу.

Крок 2. Необхідно упевнитися, чи підключений лічильник за допомогою адаптера живлення до розетки. Якщо так, то необхідно перевірити, чи вставлений адаптер до упору в розетку, щоб уникнути короткого замикання.

Крок 3. Цілісність проводки. Уважно огляньте, чи немає пошкодження кабелю від початку підключення адаптера живлення в розетку і до етапу, коли кабель підключений безпосередньо до лічильника.

Крок 4. У разі, якщо є можливість протестувати блок живлення на мультиметрі - рекомендується це зробити.

Необхідно упевнитися чи заряджені повністю акумулятори. Для цього потрібно знайти на торцевій частині кожного з сенсорів роз'єм Micro USB і підключити зарядний пристрій з параметрами 5V 1-2A (стандартні підзарядки для сучасних смартфонів).

Розділ 2. Перевірка параметрів підключення до сервера.

Уточнити, чи не змінювалися настройки Wifi-роутера, до якого був підключений лічильник, а саме: назва мережі і пароль до цієї мережі. Якщо ці параметри були змінені, то найпростіший спосіб вирішення питання - зміна налаштувань до колишніх значень, бо в іншому випадку система не зможе підключитися до інтернету.

Необхідно перевірити стану рахунку на предмет наявності грошових коштів для доступу в інтернет шляхом вилучення SIM-карти з лічильника і помістивши її в смартфон, або ж банально поповнити рахунок будь-яким зручним для Вас способом.

Якщо ж після проведення даних маніпуляцій, лічильник як і раніше не передає дані, в такому випадку дійсно виникає необхідність звернення до технічного відділу компанії «Інтелпол» за телефонами:

+38 044 503 3340

+38 067 465 4050