Одяг і взуття

Для запобігання крадіжок і захисту від несанкціонованого виносу такої групи товарів, як одяг і взуття, застосовуються антикрадіжні системи майже всіх існуючих технологій: акустомагнітна (АМ)радіочастотна (РЧ) та така, що отримала останнім часом все більш широке застосування система RFID . Як правило, вибір протикрадіжного обладнання залежить, в основному, від таких факторів, як:

  • ширина проходу або вхідної групи магазину;
  • розташування маркованого товару безпосередньо поблизу від місця передбачуваної установки систем;
  • наявність металевих явних чи прихованих конструкцій в приміщенні, які можуть негативно вплинути на роботу систем і викликати часті помилкові спрацювання;
  • а також цінового сегмента або бюджету замовника.

Після такого аналізу ситуації приймається рішення про реалізацію проекту. Якщо проект приймається, то в такому випадку, клієнт отримує повноцінний і досить надійний інструмент у вигляді цілісного комплексу антикрадіжних систем, що включає в себе антени (основне устаткування), захисні датчики або етикетки, знімачі і деактивучі пристрої - магнітні ключі  для розблокування жорстких датчиків і деактиватори (контактні і безконтактні) для нейтралізації захисних етикеток. Крім цього, як додаткова опція, існують також спеціально розроблені і створені системи для визначення наявності фольгованих сумок або пакетів у потенційних магазинних злодіїв. Ці системи, іменовані металодетекторами, можуть інсталюватися як безпосередньо поруч з антенами (а, також, як і пристрої, що стоять окремо), так і бути інтегрованими або вбудованими в самі протикрадіжні системи (але тільки в РЧ-технології). Крім цього, якщо інтегрувати в системи лічильники підрахунку відвідувачів, то це буде не тільки ще одним хорошим рішенням, яке доповнить комплекс протикрадіжного обладнання магазина, але також дозволить проводити аналітику і маркетинг відвідуваності покупцями для збільшення обсягів продажу будь-якого товару.