Радіочастотні протикрадіжні системи

Таке поняття як "протикрадіжні радіочастотні системи" отримало досить широке поширення в ритейлі країн колишнього СРСР завдяки економічній інтеграції всіх сегментів міжнародного ринку.

І на сьогоднішній день ці технічні засоби захисту для торгових підприємств різного формату актуальні і затребувані. Відкриваючи нові магазини, реконструюючи діючі, 90% компаній і власників торгових мереж і супермаркетів, закладають в бюджет витрати на це обладнання, яке є одним з основних компонентів скорочення втрат від крадіжок покупцями.

Радіочастотні ворота в Україні

Будучи дуже важливим і суттєвим інструментарієм в зниженні втрат від крадіжок в магазинах, системи радіочастотної технології займають лідируюче місце в порівнянні з акустомагнітними і особливо електромагнітними системами. Тим більше, що співвідношення ціна-якість-ефективність є істотним і визначальним фактором при виборі цього продукту. Крім цього, рівень самої радіочастотної технології постійно вдосконалюється і прогресує, знаходячи нові неординарні рішення, які задовольняють вимогливий і вишуканий попит зростаючої кількості клієнтів і замовників. Тому питання: купити чи не купити радіочастотні протикрадіжні системи, на наш погляд, повинний мати однозначно позитивну відповідь.

Які переваги має радіочастотна система?

Протикрадіжні ворота радіочастотні широко використовуються в київських супермаркетах, магазинах електроніки і побутової техніки, аптеках, книгарнях, елітних бутиках. Дані системи мають ряд переваг в порівнянні з іншими:

  • висока надійність протикрадіжних (РЧ) систем завдяки використанню новітніх розробок;
  • доступна вартість в порівнянні з акустомагнітними системами;
  • можливість інтеграції металодетектора і лічильника відвідувачів в системах;
  • великий асортимент радіочастотних етикеток;
  • на антенах можна розміщувати рекламні банери, що значно розширює маркетингові можливості.

Ефективність РЧ протикрадіжних систем

Скептики можуть оскаржувати ефективність систем, наводячи як аргумент універсальність людського фактора і торгового персоналу конкретно, забуваючи про те, що цей самий персонал також здатний здійснювати крадіжки товару. Прихильники систем відеоспостереження будуть доводити незаперечний ефект від використання свого обладнання, однак, саме документування спроби скоєння крадіжки з допомогою найсучасніших відеокамер ще не є сама крадіжка. Факт крадіжки стає доказом тільки в момент розрахунку на касовому вузлі, оскільки стоячи в ряд перед прилавком товарів, покупці одночасно протягують руки за різними товарами, важко визначити який саме покупець і на який товар зазіхав. Тим більше, що покупець міг взяти товар просто для ознайомлення. Відеокамера не має функції 3D. А підозра ще не є правопорушенням. А ось використання відеоспостереження в комплексі з системами захисту від крадіжок дає подвійний і досить відчутний ефект. До слова сказати, існують і методики розрахунку окупності такої, що здається тільки на перший погляд, витратною статею бюджету, як протикрадіжні системи.