Постійно зростаючий попит на такі витратні матеріали до антикрадіжних систем, як радіочастотні етикетки привів до збільшення досі невідомих на ринку України брендів виробників і постачальників цього специфічного виду продукції. І як наслідок, поряд з іменитими лідерами з'явилися досі невідомі компанії з п'яти-, а то і з дворічним досвідом виробництва етикеток і заявляють про свою неперевершену (що має місце тільки у них) якість цієї продукції і, відповідно, про міфічно низьку ціну. Як правило, це безліч китайських компаній, серед яких важко визначити і якість і підробку, а часто і просто несправність, оскільки самі етикетки один від одного практично не відрізняються візуально по будь-яким зовнішнім ознаками.
Як же насправді можна визначити, рівень якості пропонованих до продажу етикеток? Ні для кого не секрет, що виробники протикрадіжного обладнання поряд з основною продукцією - системами та витратними матеріалами до них ( датчиками, етикетками, знімачами, деактиватора та ін.) випускають і певного типу перевірочні пристрої, як для тестування роботи самих антикрадіжних систем, так і витратних матеріалів. За допомогою цих пристроїв або як їх називають тестерів систем і тестерів етикеток, визначаються загальноприйняті стандарти заданих параметрів. У випадку з етикетками, це частота розкиду, яка не повинна перевищувати 8,2 МГц +/- 5% похибки. Якщо похибка більше або менше цього показника, то тоді якість радіочастотних етикеток досить сумнівна, як і сам виробник. Крім цього, необхідно перевіряти клейкість етикеток, так як при недотриманні умов зберігання (терміни, температура, вологість, порушення упаковки та ін.) Клейова основа може втрачати свої властивості. Особливо, якщо мова йде знову ж про сумнівне походження виробника. Деякі споживачі перевіряють якість етикеток для заморожених продуктів або як їх ще називають етикеток "ХОЛОД" незвичайним способом: заливаючи етикетку в пластиковому стаканчику з водою, а потім, заморожуючи до стану повного льоду і проносячи після цього через Протикрадіжні системи, забувають при цьому шкільний курс по фізики: замикаючи за допомогою води або льоду електромагнітний контур, він перестає працювати і випромінювати електромагнітні коливання. Слід особливо відзначити, що, незважаючи, на особливість технології виробництва етикеток для заморозки, вони втрачають свої здібності за якістю (добротності) і по розкиду частоти після просочування їх вологою. Це показує як тестер етикеток, так і самі системи: на стандартній відстані детекції для них, скажімо 1-1,2, системи на них не реагують. Тобто, детекція значно падає. Що стосується клейкості етикеток "ХОЛОД", то знову ж таки у сумнівних компаній з невідомим ім'ям, вона буде на дуже низькому рівні, а з огляду на, значний вміст в замороженому товарі, такому, як рибна продукція, солі, то її і клейкість і добротність будуть зовсім низькими.
Тому, якщо вас умовляють купувати дешеві етикетки, не поспішайте, щоб потім не підраховувати збитки, які будуть неминучими при такому підході до скорочення втрат через гадану на перший погляд економію бюджету вашої компанії. Перевірте їх за допомогою тестера, а якщо його немає в наявності, зверніться до послуг такої компанії, яка піклується про клієнта погодиться вам їх надати. В крайньому випадку, якщо ви побажаєте такий тестер можна придбати у професіоналів Протикрадіжного ринку.